Sammy04's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
2
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
3
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
4
Fruitvale Station
2013, in 4 top lists Check -
5
Just Mercy
2019, in 0 top lists -
6
Brightburn
2019, in 0 top lists -
7
21 Bridges
2019, in 0 top lists -
8
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
9
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
10
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
11
I, Tonya
2017, in 1 top list -
12
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
13
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
14
Justice League
2017, in 2 top lists Check -
15
Venom
2018, in 2 top lists Check -
16
Kung Fu Panda 2
2011, in 2 top lists Check -
17
Jason Bourne
2016, in 2 top lists Check -
18
Rio 2
2014, in 2 top lists Check -
19
Would You Rather
2012, in 1 top list Check -
20
Disturbia
2007, in 0 top lists Check -
21
His House
2020, in 0 top lists -
22
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
23
Velvet Buzzsaw
2019, in 0 top lists -
24
Judas and the Black Messiah
2021, in 2 top lists -
25
The Purge
2013, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 29