Schtock's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
16
Memento
2000, in 27 top lists Check -
20
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
41
Surrogates
2009, in 0 top lists Check -
48
The Transporter
2002, in 0 top lists Check -
53
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
63
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
68
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
73
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
74
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
82
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
87
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
95
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
99
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
101
Taken
2008, in 2 top lists Check -
103
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
104
Das Boot
1981 — a.k.a. The Boat, in 15 top lists Check -
118
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
123
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
127
Split
2016, in 4 top lists Check -
128
The Lobster
2015, in 7 top lists Check