Scottington's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
2
Salt
2010, in 2 top lists Check -
3
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
4
Orphan
2009, in 1 top list Check -
5
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
6
The Fault in Our Stars
2014, in 2 top lists Check -
7
Don't Breathe
2016, in 1 top list Check -
8
Spy
2015, in 1 top list Check -
9
Unknown
2011, in 0 top lists Check -
10
Passengers
2016, in 1 top list Check -
11
The Wolverine
2013, in 2 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
14
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
15
Stardust
2007, in 1 top list Check -
16
The Invasion
2007, in 0 top lists Check -
17
In Time
2011, in 0 top lists Check -
18
Catwoman
2004, in 0 top lists Check -
19
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
20
White Chicks
2004, in 0 top lists Check -
21
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
22
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
23
P2
2007, in 1 top list Check -
24
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
25
X-Men: Apocalypse
2016, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 32