Scottlimeberry's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dracula
1931, in 11 top lists Check -
2
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
3
Carrie
1976, in 11 top lists Check -
4
King Kong
1933, in 26 top lists Check -
5
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
6
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
7
Alien
1979, in 30 top lists Check