Sebas10's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
8
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
9
Alien
1979, in 30 top lists Check -
10
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
11
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
12
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
13
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
14
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
15
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
16
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
17
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
18
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
19
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
20
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
21
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
22
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
23
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
24
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
25
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 29