Shayy_may's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
It Happened One Night
1934, in 29 top lists Check -
2
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
3
Butch Cassidy and the Sundance Kid
1969, in 21 top lists Check -
4
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
5
Gone with the Wind
1939, in 31 top lists Check -
6
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
7
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
8
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
9
District 9
2009, in 10 top lists Check -
10
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
11
The Nightmare Before Christmas
1993, in 15 top lists Check -
12
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
13
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
14
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
15
Duck Soup
1933, in 24 top lists Check -
16
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
17
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
18
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
19
Grease
1978, in 12 top lists Check -
20
The Great Train Robbery
1903, in 11 top lists Check -
21
A Hard Day's Night
1964, in 18 top lists Check -
22
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
23
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
24
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
25
The Hangover
2009, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 40