Sl2608's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
4
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
5
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
6
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
7
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
8
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
9
Moon
2009, in 5 top lists Check -
10
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
11
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
12
The Assassination of Jesse James by the Coward...
2007, in 7 top lists Check -
13
First Blood
1982, in 5 top lists Check -
14
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
15
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
16
Escape from New York
1981, in 5 top lists Check -
17
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
18
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
19
Big Trouble in Little China
1986, in 3 top lists Check