Slemfio's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Les choristes
2004 — a.k.a. The Chorus, in 2 top lists Check -
2
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
3
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
4
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
5
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
6
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
7
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
8
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
9
Up
2009, in 16 top lists Check -
10
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
11
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
12
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
13
The Help
2011, in 6 top lists Check -
14
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
15
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
16
Pitch Perfect
2012, in 0 top lists Check -
17
Zootopia
2016, in 6 top lists Check -
18
The Prestige
2006, in 15 top lists Check