Smunari's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
3
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
4
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
5
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
6
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
7
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
8
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
9
Icarus
2017, in 1 top list -
10
Spotlight
2015, in 8 top lists Check -
11
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
12
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
13
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
14
Inside Out
2015, in 18 top lists Check -
15
Tenet
2020, in 3 top lists -
16
What We Do in the Shadows
2014, in 7 top lists Check -
17
Looper
2012, in 2 top lists Check -
18
RBG
2018, in 0 top lists -
19
Jojo Rabbit
2019, in 2 top lists -
20
Knives Out
2019, in 4 top lists -
21
Passengers
2016, in 1 top list Check -
22
Contagion
2011, in 1 top list Check