Sovermie's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
2
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
3
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
4
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
7
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
8
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
9
The Full Monty
1997, in 7 top lists Check -
10
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
11
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
12
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
13
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
14
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
15
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
16
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
17
The Fall
2006, in 6 top lists Check -
18
Unknown
2006, in 0 top lists Check -
19
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
20
Jekyll & Hyde: The Musical
2001, in 0 top lists Check -
21
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
22
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
23
Lars and the Real Girl
2007, in 1 top list Check -
24
Team America: World Police
2004, in 5 top lists Check -
25
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28