Stalkon's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
8
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
9
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
10
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
11
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
12
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
13
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
14
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
15
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
16
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
17
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
18
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
19
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
20
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
21
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
22
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
23
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
24
District 9
2009, in 10 top lists Check -
25
The Social Network
2010, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 101