Surfrib's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jane Eyre
2011, in 0 top lists Check -
2
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
3
Empire of the Sun
1987, in 9 top lists Check -
4
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
5
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
6
American History X
1998, in 12 top lists Check -
7
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
8
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
9
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
10
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
11
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
12
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
13
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
14
The Bridge on the River Kwai
1957, in 32 top lists Check -
15
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
16
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
17
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
18
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
19
Kari-gurashi no Arietti
2010 — a.k.a. The Secret World of Arrietty, in 0 top lists Check -
20
Les petits mouchoirs
2010 — a.k.a. Little White Lies, in 0 top lists Check -
21
Two Lovers
2008, in 3 top lists Check -
22
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
23
Train de vie
1998 — a.k.a. Train of Life, in 0 top lists Check -
24
Wild Bill
2011, in 0 top lists Check -
25
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48