Thedumbfiction's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
4
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
5
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
6
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
7
Manhattan
1979, in 20 top lists Check -
8
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
9
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
10
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
11
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
12
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
13
Crash
2004, in 4 top lists Check -
14
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
15
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
16
Match Point
2005, in 3 top lists Check -
17
Corpse Bride
2005, in 0 top lists Check -
18
The Sword in the Stone
1963, in 0 top lists Check -
19
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
20
Babel
2006, in 5 top lists Check -
21
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
22
Vincent
1982, in 2 top lists Check -
23
Freaky Friday
2003, in 1 top list Check -
24
Love and Death
1975, in 5 top lists Check -
25
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48