Thetallterror's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
4
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
5
Stargate
1994, in 3 top lists Check -
6
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
7
Teenage Mutant Ninja Turtles
1990, in 3 top lists Check -
8
Dune
2000, in 0 top lists Check -
9
Planet of the Apes
1968, in 16 top lists Check -
10
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
11
Thelma
2017, in 0 top lists -
12
Children of Dune
2003, in 0 top lists Check -
13
Camp Nowhere
1994, in 0 top lists Check