Tigereyes's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
2
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
3
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
4
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
5
Mary and Max.
2009 — a.k.a. Mary and Max, in 6 top lists Check -
6
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
7
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
8
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
9
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
10
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
11
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
12
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
13
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
14
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
15
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
16
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
17
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
18
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
19
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
20
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
21
Persona
1966, in 25 top lists Check