Tim.297's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
4
Memento
2000, in 27 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
6
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
7
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
8
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
9
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
10
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
11
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
12
Now You See Me
2013, in 1 top list Check -
13
Inside Job
2010, in 4 top lists Check -
14
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
15
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check -
16
Deja Vu
2006, in 0 top lists Check -
17
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check