Urdaris_Nox's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
2
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
3
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
4
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
5
Up
2009, in 16 top lists Check -
6
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
7
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
8
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
9
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
10
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
11
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
12
American History X
1998, in 12 top lists Check -
13
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
14
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
15
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
16
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
17
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
18
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
19
Alien
1979, in 30 top lists Check -
20
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
21
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
22
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
23
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
24
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
25
Psycho
1960, in 39 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 104