Xronix's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
2
Persepolis
2007, in 9 top lists Check -
3
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
4
Blade Runner 2049
2017, in 9 top lists Check -
5
Spider-Man: Into the Spider-Verse
2018, in 21 top lists Check -
6
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
7
Scream
1996, in 8 top lists Check -
8
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
9
Carrie
1976, in 11 top lists Check -
10
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
11
Gake no ue no Ponyo
2008 — a.k.a. Ponyo, in 3 top lists Check -
12
The Adventures of Tintin
2011, in 1 top list Check -
13
Lady Bird
2017, in 11 top lists Check -
14
How to Train Your Dragon 2
2014, in 3 top lists Check -
15
Jojo Rabbit
2019, in 2 top lists -
16
Isle of Dogs
2018, in 1 top list Check -
17
Annihilation
2018, in 3 top lists Check -
18
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
19
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
20
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
21
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
22
Alien
1979, in 30 top lists Check -
23
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
24
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
25
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 32