Rich's disliked movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
51
The Hills Have Eyes
1977, in 2 top lists Check -
52
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
53
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
54
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
55
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
57
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
58
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
59
The Landlord
2007, in 0 top lists Check -
60
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
61
Local Hero
1983, in 10 top lists Check -
62
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
63
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
64
Medium Cool
1969, in 6 top lists Check -
65
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
66
Munich
2005, in 4 top lists Check -
67
My Beautiful Laundrette
1985, in 7 top lists Check -
68
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
69
Wes Craven's New Nightmare
1994, in 2 top lists Check -
70
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
71
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
72
The Passion of the Christ
2004, in 4 top lists Check -
73
The Patriot
2000, in 2 top lists Check -
74
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
75
Pink Flamingos
1972, in 13 top lists Check -
76
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 398