Lolcat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
Annihilation
2018, in 3 top lists Check -
1
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
3
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
4
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
5
Ip Man
2008, in 3 top lists Check -
6
Dunkirk
2017, in 8 top lists Check -
7
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
8
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
2008, in 5 top lists Check -
10
The Irishman
2019, in 7 top lists Check -
13
Fast & Furious 7
2015 — a.k.a. Furious 7, in 2 top lists Check -
14
Yip Man 2
2010 — a.k.a. Ip Man 2, in 0 top lists Check -
16
Westworld
2016, in 0 top lists Check -
17
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
18
Kong: Skull Island
2017, in 2 top lists Check -
19
Aquaman
2018, in 2 top lists Check -
21
Mortal Kombat
1995, in 2 top lists Check -
22
Ghost in the Shell
2017, in 0 top lists Check -
23
Pokémon: Detective Pikachu
2019 — a.k.a. Pokémon Detective Pikachu, in 2 top lists Check -
24
Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker
2019 — a.k.a. Star Wars: The Rise of Skywalker, in 2 top lists Check -
25
Transcendence
2014, in 0 top lists Check -
27
Love
2015, in 0 top lists Check -
28
Tian zhu ding
2013 — a.k.a. A Touch of Sin, in 4 top lists Check -
29
The Great Wall
2016, in 1 top list Check -
30
Shan zha shu zhi lian
2010 — a.k.a. Under the Hawthorn Tree, in 0 top lists Check -
31
The Happening
2008, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 34