HEMA's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
United 93
2006, in 5 top lists Check -
4
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
5
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
12
Signs
2002, in 5 top lists Check -
13
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
14
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
39
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
42
Fargo
1996, in 26 top lists Check -
43
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
56
Fireworks
1947, in 5 top lists Check -
65
Prison Break: The Final Break
2009, in 0 top lists Check -
69
Dreamcatcher
2003, in 0 top lists Check -
76
Out of Reach
2004, in 0 top lists Check -
82
Lord of War
2005, in 0 top lists Check -
86
The Cable Guy
1996, in 0 top lists Check -
90
Poseidon
2006, in 0 top lists Check -
92
Everything Will Be Ok
2006, in 0 top lists Check -
94
Freeway
1996, in 0 top lists Check -
95
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
107
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
108
The Butterfly Effect 2
2006, in 0 top lists Check -
111
Dancer in the Dark
2000, in 9 top lists Check -
113
Turks fruit
1973 — a.k.a. Turkish Delight, in 5 top lists Check -
122
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
125
Tony Manero
2008, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 44