Jaum20's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Seed of Chucky
2004, in 0 top lists Check -
4
Resident Evil: Extinction
2007, in 0 top lists Check -
8
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
14
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
15
Lake Placid
1999, in 1 top list Check -
21
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check -
27
Hansel & Gretel: Witch Hunters
2013, in 1 top list Check -
48
Resident Evil: Apocalypse
2004, in 0 top lists Check -
56
Thir13en Ghosts
2001, in 1 top list Check -
78
Blade II
2002, in 2 top lists Check -
83
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
93
Vacancy
2007, in 1 top list Check -
112
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
114
1408
2007, in 1 top list Check -
127
Constantine
2005, in 1 top list Check -
132
Final Destination 3
2006, in 1 top list Check