Rehmus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
8
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
24
The Animal
2001, in 0 top lists Check -
29
Signs
2002, in 5 top lists Check -
43
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
71
The Avengers
1998, in 0 top lists Check -
105
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
123
Species
1995, in 0 top lists Check -
127
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
128
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
129
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
132
Mission to Mars
2000, in 1 top list Check -
149
Junior
1994, in 0 top lists Check