LukeCentral's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
House of Wax
2005, in 1 top list Check -
2
Little Nicky
2000, in 0 top lists Check -
3
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
4
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
5
The Darkest Hour
2011, in 0 top lists Check -
6
The Innkeepers
2011, in 1 top list Check -
7
The Devil Inside
2012, in 0 top lists Check -
8
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
9
Band Camp
2005, in 0 top lists Check -
10
2012: Supernova
2009, in 0 top lists Check -
11
Jonah Hex
2010, in 0 top lists Check -
13
The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia
2013, in 0 top lists Check -
14
Sharknado
2013, in 0 top lists Check -
15
Dead in Tombstone
2013, in 0 top lists Check -
16
Stranded
2013, in 0 top lists Check