10cralph's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fantastic Four
2015, in 0 top lists Check -
2
Home Again
2017, in 0 top lists -
3
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
2012, in 2 top lists Check -
4
Allegiant
2016, in 0 top lists Check -
5
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
8
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
9
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
10
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
11
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
14
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
15
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
16
The Mummy
2017, in 1 top list Check