Adamov10's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
66
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
4
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
2
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
22
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
31
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
85
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
24
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
109
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
27
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
72
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
15
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
7
The Help
2011, in 6 top lists Check -
112
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
60
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
82
Red Dragon
2002, in 2 top lists Check -
1
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
41
The Life Aquatic with Steve Zissou
2004, in 4 top lists Check -
58
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
26
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
51
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
21
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
9
Alien³
1992, in 1 top list Check -
28
Friday the 13th
1980, in 3 top lists Check -
53
Melancholia
2011, in 10 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 128