Dardan's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Beverly Hills Cop
1984, in 7 top lists Check -
2
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
3
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
4
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
5
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
6
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check -
7
Kaubôi bibappu
1998 — a.k.a. Cowboy Bebop, in 1 top list Check -
8
Burn Notice
2007, in 0 top lists Check -
9
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
10
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
11
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
12
CSI: Crime Scene Investigation
2000, in 0 top lists Check -
13
Cops
1989, in 0 top lists Check -
14
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
15
The Walking Dead
2010, in 0 top lists Check -
16
Rang De Basanti
2006, in 0 top lists Check -
17
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
18
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
19
Indiana Jones and the Last Crusade
1989, in 16 top lists Check -
20
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
21
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
22
White Collar
2009, in 0 top lists Check -
23
Munna Bhai M.B.B.S.
2003, in 0 top lists Check -
24
Dil Chahta Hai
2001, in 2 top lists Check -
25
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48