Def0021's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Traffic
2000, in 7 top lists Check -
2
August Rush
2007, in 0 top lists Check -
3
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
4
Haeundae
2009 — a.k.a. Tidal Wave, in 0 top lists Check -
5
The Children
2008, in 1 top list Check -
6
Jupiter Ascending
2015, in 1 top list Check -
7
Silent Hill: Revelation 3D
2012, in 0 top lists Check -
8
Fifty Shades Darker
2017, in 1 top list Check -
9
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
10
Always Be My Maybe
2019, in 0 top lists -
11
Beckett
2021, in 0 top lists