Djjabbua's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
2
Primer
2004, in 6 top lists Check -
3
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
4
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
5
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
6
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
7
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
8
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
9
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
10
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
11
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
12
Click
2006, in 3 top lists Check -
13
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
14
The Karate Kid
2010, in 2 top lists Check -
15
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
16
Machete
2010, in 1 top list Check -
17
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
18
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
19
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
20
Brick
2005, in 8 top lists Check -
21
The Human Centipede (First Sequence)
2009, in 3 top lists Check