Donatasd's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Nepatyres
2015 Check -
2
Punisher: War Zone
2008, in 0 top lists Check -
3
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
4
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
5
The Fifth Wave
2016, in 0 top lists Check -
6
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
7
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
8
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
9
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
2011, in 0 top lists Check -
10
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
11
The Punisher
1989, in 1 top list Check -
12
The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water
2015, in 2 top lists Check -
13
Death to 2020
2020, in 0 top lists -
14
Mortal Kombat
2021, in 0 top lists Check -
15
Capote
2005, in 3 top lists Check -
16
The Colony
2013, in 0 top lists Check -
17
Maze Runner: The Scorch Trials
2015, in 1 top list Check -
18
Earl Scouts
2013, in 0 top lists Check -
19
Pixels
2015, in 1 top list Check -
20
The Town
2010, in 0 top lists Check -
21
Lockout
2012, in 0 top lists Check -
22
84 Charing Cross Road
1987, in 0 top lists Check -
23
The Amazing Spider-Man 2
2014, in 2 top lists Check -
24
Howard the Duck
1986, in 1 top list Check -
25
Blade II
2002, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 45