Heinz's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Willow
1988, in 2 top lists Check -
2
The Savages
2007, in 2 top lists Check -
3
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
4
Little Fockers
2010, in 2 top lists Check -
5
Insidious
2010, in 1 top list Check -
6
Elysium
2013, in 1 top list Check -
7
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
8
Canopy
2013, in 0 top lists Check -
9
Safe Men
1998, in 0 top lists Check -
10
300
2006, in 6 top lists Check -
11
Navy Seals
1990, in 1 top list Check -
12
Welcome to Me
2014, in 0 top lists Check