Hnapir's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
12
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
3
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
1
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
9
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
7
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
17
Dark Shadows
2012, in 1 top list Check -
11
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
10
Tropic Thunder
2008, in 3 top lists Check -
2
Beowulf
2007, in 1 top list Check -
8
The Imaginarium of Doctor Parnassus
2009, in 0 top lists Check -
14
The A-Team
2010, in 0 top lists Check -
6
Bride Wars
2009, in 0 top lists Check -
20
Hollow Man
2000, in 1 top list Check -
19
Just Married
2003, in 0 top lists Check -
18
The Sweetest Thing
2002, in 0 top lists Check -
5
Queen of the Damned
2002, in 0 top lists Check -
16
The Faculty
1998, in 2 top lists Check -
13
I Love You Phillip Morris
2009, in 0 top lists Check -
4
Solaris
2002, in 1 top list Check -
15
Rent
2005, in 0 top lists Check