Jonasc's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Identity Thief
2013, in 1 top list Check -
2
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
3
Fatso
2008, in 0 top lists Check -
4
The Wisher
2002, in 0 top lists Check -
5
Pain & Gain
2013, in 0 top lists Check -
6
DOA: Dead or Alive
2006, in 0 top lists Check -
7
Wrecked
2010, in 0 top lists Check -
8
jOBS
2013, in 0 top lists Check -
9
Abduction
2011, in 0 top lists Check -
10
I Am Number Four
2011, in 0 top lists Check -
11
The Human Centipede (First Sequence)
2009, in 3 top lists Check -
12
Valhalla Rising
2009, in 0 top lists Check -
13
Point Break
2015, in 0 top lists Check -
14
Don't Knock Twice
2016, in 0 top lists Check -
15
Manhattan Murder Mystery
1993, in 0 top lists Check -
16
Alita: Battle Angel
2019, in 1 top list Check -
17
Morbius
2022, in 0 top lists Check