Konrectorad's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
10
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
6
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
7
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
17
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
16
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
22
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check -
8
Rush Hour
1998, in 3 top lists Check -
9
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
21
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
12
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check -
20
Oz the Great and Powerful
2013, in 2 top lists Check -
13
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
5
Hollow Man
2000, in 1 top list Check -
1
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
14
The League of Extraordinary Gentlemen
2003, in 0 top lists Check -
2
The Lookout
2007, in 0 top lists Check -
11
Loser
2000, in 0 top lists Check -
18
Merry Madagascar
2009, in 0 top lists Check -
4
Nacho Libre
2006, in 0 top lists Check -
15
Skinheads
2006 Check -
3
The Spirit
2008, in 0 top lists Check -
19
Surrogates
2009, in 0 top lists Check