Litso's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
2
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
3
Signs
2002, in 5 top lists Check -
4
xXx
2002, in 2 top lists Check -
5
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
6
Last Days
2005, in 5 top lists Check -
7
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
8
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
9
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
10
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
11
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
12
Bean
1997, in 2 top lists Check -
13
The Wizard of Oz
1939, in 37 top lists Check -
14
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
15
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
16
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
17
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
18
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
19
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
20
Lilo & Stitch
2002, in 6 top lists Check -
21
Sister Act
1992, in 3 top lists Check -
22
Constantine
2005, in 1 top list Check -
23
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
24
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
25
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 99