Lizisbogus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
2
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
Australia
2008, in 1 top list Check -
5
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
6
Cars
2006, in 3 top lists Check -
7
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
8
Crash
2004, in 4 top lists Check -
9
The Crow
1994, in 4 top lists Check -
10
Flightplan
2005, in 1 top list Check -
11
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
12
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
13
Green Zone
2010, in 0 top lists Check -
14
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
15
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
16
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
17
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
18
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
19
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
20
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
21
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
22
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
23
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
24
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
25
Twilight
2008, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 85