Nadasj's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
12
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
13
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
14
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
18
Austin Powers: International Man of Mystery
1997, in 3 top lists Check -
20
Edge of Darkness
2010, in 0 top lists Check -
21
Winged Creatures
2008, in 0 top lists Check -
30
Internal Affairs
1990, in 1 top list Check -
33
Nine Dead
2009, in 0 top lists Check -
37
The Lincoln Lawyer
2011, in 0 top lists Check -
49
Texas Killing Fields
2011, in 0 top lists Check -
55
Death to Smoochy
2002, in 0 top lists Check -
58
Meeting Evil
2012, in 0 top lists Check -
73
The Three Burials of Melquiades Estrada
2005, in 2 top lists Check -
76
Extreme Measures
1996, in 0 top lists Check -
77
Ninja Assassin
2009, in 0 top lists Check -
82
Welcome to the Punch
2013, in 0 top lists Check -
101
Only God Forgives
2013, in 1 top list Check -
102
King's Ransom
2005, in 0 top lists Check -
108
The Bag Man
2014, in 0 top lists Check -
111
Blood Ties
2013, in 0 top lists Check -
122
Victim
1961, in 7 top lists Check -
130
Kidnapping Mr. Heineken
2015, in 0 top lists Check -
149
Penelope
1966, in 0 top lists Check