Nicolekidman's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
4
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
6
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
8
Oliver!
1968, in 7 top lists Check -
9
Driving Miss Daisy
1989, in 6 top lists Check -
15
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
16
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check -
19
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
20
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
27
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
28
Scent of a Woman
1992, in 4 top lists Check -
29
Mirror Mirror
2012, in 1 top list Check -
30
Extremely Loud & Incredibly Close
2011, in 1 top list Check -
31
War Horse
2011, in 1 top list Check -
34
Savages
2012, in 0 top lists Check -
39
Anna and the King
1999, in 0 top lists Check