Oo_nrb's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
2
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
3
300
2006, in 6 top lists Check -
4
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
5
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
6
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
7
Seabiscuit
2003, in 3 top lists Check -
8
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check