Sauriaiel's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
2
Cars 2
2011, in 2 top lists Check -
3
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
4
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
5
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
6
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
7
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
8
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
9
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
10
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
11
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
12
Reign of Fire
2002, in 0 top lists Check -
13
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
14
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
15
Underdog
2007, in 0 top lists Check -
16
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
17
All Dogs Go to Heaven
1989, in 0 top lists Check -
18
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
19
Saw
2004, in 6 top lists Check