Schaulust's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 11 top lists Check -
2
The Incredibles
2004, in 11 top lists Check -
3
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
4
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch...
2005, in 4 top lists Check -
5
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
6
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
7
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
8
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
9
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
10
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
11
Monsters vs. Aliens
2009, in 2 top lists Check -
12
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
13
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
14
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
15
Over the Hedge
2006, in 2 top lists Check -
16
Megamind
2010, in 2 top lists Check -
17
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
18
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
19
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
20
xXx
2002, in 2 top lists Check -
21
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check -
22
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
23
Valentine's Day
2010, in 1 top list Check -
24
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
25
Spaced Invaders
1990, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 42