ValerieAlyson's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
2
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
3
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
4
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
5
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
6
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
7
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
8
Dr. Jekyll and Mr. Hyde
1931, in 7 top lists Check -
9
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
10
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
11
Ray
2004, in 3 top lists Check -
12
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
13
District 9
2009, in 10 top lists Check -
14
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
15
Miracle
2004, in 0 top lists Check -
16
The Bridge on the River Kwai
1957, in 32 top lists Check -
17
Grease
1978, in 12 top lists Check -
18
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
19
A Prairie Home Companion
2006, in 3 top lists Check -
20
An Education
2009, in 1 top list Check -
21
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
22
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
23
Tarzan and His Mate
1934, in 2 top lists Check