Alineriv's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
3
Beauty and the Beast
1991, in 19 top lists Check -
4
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
5
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
6
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
7
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
8
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
9
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
10
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
11
The Others
2001, in 9 top lists Check -
12
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
13
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
14
Something's Gotta Give
2003, in 2 top lists Check -
15
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
16
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
17
Constantine
2005, in 1 top list Check -
18
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
19
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
20
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
21
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
22
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
23
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
24
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
25
Just Like Heaven
2005, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 54