Bar10's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Tucker and Dale vs Evil
2010, in 1 top list Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
30 Days of Night
2007, in 1 top list Check -
4
Gwoemul
2006 — a.k.a. The Host, in 11 top lists Check -
5
Wrong Turn
2003, in 1 top list Check -
6
Cube
1997, in 5 top lists Check -
7
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
8
Planet Terror
2007, in 1 top list Check -
9
Haute tension
2003 — a.k.a. High Tension, in 2 top lists Check -
10
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
11
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
12
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
13
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
14
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
15
The Fall
2006, in 6 top lists Check -
16
Perfume: The Story of a Murderer
2006, in 0 top lists Check -
17
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
18
Training Day
2001, in 1 top list Check -
19
Blood Diamond
2006, in 0 top lists Check -
20
Dogville
2003, in 14 top lists Check -
21
Black Dynamite
2009, in 1 top list Check -
22
Lola rennt
1998 — a.k.a. Run Lola Run, in 9 top lists Check -
23
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
24
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
25
Resident Evil
2002, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 181