Bravesfan17's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Frost/Nixon
2008, in 1 top list Check -
22
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
42
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
53
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
60
Australia
2008, in 1 top list Check -
65
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check -
70
Forgetting Sarah Marshall
2008, in 1 top list Check -
85
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
86
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
117
You Don't Mess with the Zohan
2008, in 1 top list Check -
121
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
142
Hellboy II: The Golden Army
2008, in 1 top list Check -
144
Rachel Getting Married
2008, in 1 top list Check -
154
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
173
Max Payne
2008, in 0 top lists Check -
174
Tropic Thunder
2008, in 3 top lists Check -
175
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
243
Step Brothers
2008, in 3 top lists Check -
244
Role Models
2008, in 0 top lists Check -
245
Pineapple Express
2008, in 0 top lists Check -
246
Defiance
2008, in 0 top lists Check -
262
The X Files: I Want to Believe
2008, in 0 top lists Check -
263
Zack and Miri Make a Porno
2008, in 0 top lists Check