Burroughs's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Manifesto
2015, in 0 top lists -
2
Gummo
1997, in 4 top lists Check -
3
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
4
Hunger
2008, in 6 top lists Check -
5
Locke
2013, in 1 top list Check -
6
Jagten
2012 — a.k.a. The Hunt, in 8 top lists Check -
7
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
2017, in 10 top lists -
8
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
9
Beyond the Black Rainbow
2010, in 3 top lists Check -
10
We Need to Talk About Kevin
2011, in 5 top lists Check -
11
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
12
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
13
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
14
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
15
Tsumiki no ie
2008 — a.k.a. The House of Small Cubes, in 3 top lists Check -
16
It's Such a Beautiful Day
2012, in 6 top lists Check -
17
Beginners
2010, in 2 top lists Check -
18
Her
2013, in 10 top lists Check -
19
Antiviral
2012, in 0 top lists Check -
20
What We Do in the Shadows
2014, in 7 top lists Check -
21
Anomalisa
2015, in 2 top lists Check -
22
Mr. Gaga
2015 — a.k.a. Mr. Gaga: A True Story of Love and Dance, in 0 top lists Check -
23
Isle of Dogs
2018, in 1 top list Check