Dickie's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
2
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
3
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
4
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
5
Dog Day Afternoon
1975, in 23 top lists Check -
6
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
7
Five Easy Pieces
1970, in 13 top lists Check -
8
The Thin Red Line
1998, in 14 top lists Check -
9
Capote
2005, in 3 top lists Check -
10
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
11
The Kids Are All Right
2010, in 6 top lists Check -
12
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
13
Incendies
2010, in 10 top lists Check -
14
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
15
Trolljegeren
2010 — a.k.a. Trollhunter, in 1 top list Check -
16
Dead Man
1995, in 12 top lists Check -
17
Snowtown
2011, in 1 top list Check -
18
The New World
2005, in 10 top lists Check -
19
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
20
Badlands
1973, in 23 top lists Check -
21
Easy Rider
1969, in 17 top lists Check -
22
Days of Heaven
1978, in 19 top lists Check -
23
Brick
2005, in 8 top lists Check -
24
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
25
American Psycho
2000, in 12 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51