GabriellaBowden's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
2
Misery
1990, in 3 top lists Check -
3
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
4
Changeling
2008, in 1 top list Check -
5
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
6
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
7
What's Eating Gilbert Grape
1993, in 1 top list Check -
8
The Game
1997, in 3 top lists Check -
9
Pride and Prejudice
1995, in 2 top lists Check -
10
An Education
2009, in 1 top list Check -
11
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
12
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
13
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
14
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
15
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
16
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
17
50/50
2011, in 0 top lists Check -
18
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
19
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
20
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
21
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
22
True Romance
1993, in 7 top lists Check -
23
Stranger Than Fiction
2006, in 0 top lists Check -
24
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
25
The Fall
2006, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27