Guyver80's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
2
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
3
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
6
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
7
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
8
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
9
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
10
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
11
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
12
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
13
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
14
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
15
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
16
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
17
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
18
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
19
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
20
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
21
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
22
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
23
Moon
2009, in 5 top lists Check -
24
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
25
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38