HugoVaz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
33
10 Cloverfield Lane
2016, in 2 top lists Check -
37
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
44
Evangelion Shin Gekijôban: Jo
2007 — a.k.a. Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone, in 1 top list Check -
79
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
80
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
102
Star Trek Beyond
2016, in 3 top lists Check -
105
Logan
2017, in 9 top lists Check -
108
The Last Man on Earth
1964 — a.k.a. Naked Terror, in 1 top list Check -
118
Life
2017, in 0 top lists Check -
122
Kiseijuu: Kanketsuhen
2015, in 0 top lists Check -
123
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
129
Okja
2017, in 2 top lists Check -
131
Alien: Covenant
2017, in 1 top list Check -
133
The Dead Zone
1983, in 1 top list Check -
136
Guardians of the Galaxy Vol. 2
2017, in 2 top lists Check -
142
Europa Report
2013, in 0 top lists Check